#1

OBK mødet d. 10.02.22

Skrevet af Jan Lind d. 10. februar 2022 15:35

Fremmødt 18 personer; velkommen til ny mand Sv.Erik; 2 havde rundet en fødselsdag og medbragt dejlige dråber.
Pralerunden/fiskeaktivitet: Ikke det store at berette, men P&T folkene har selvfølgelig været afsted, både i Tusågård og Gudenådalen, og fanget fisk begge steder.
Stormøde næste gang d. 17., hvor vi gerne skal forsøge at få nogle flere datoer på aktivitets-kalenderen. Tak til Helge, som har været hurtig med ture til Mariager.
Vi planlægger at holde julefrokost/jubilæum engang i marts/april. Måske skal vi også have en grejauktion. Torsdagsmøderne burde vel indeholde mere end blot kaffe/the/rundstykker, forslag til aktiviteter modtages.
Hvad med ture til DTU Aqua og Forbundshuset ved Vejle.
Buch (formanden) havde haft møde med kommunen og har lavet lidt god reklame overfor de nye byrødder, og vel fortalt om de udfordringer, vi står overfor (Hjarbæk, Virksund, sæl, skarv mm.).
Det var alt for denne gang, håber at se jer alle igen på næste torsdag.

#2

Jørgen Buch

10. februar 2022 22:11

Jeg har lagt en laksetur på torsdag den 16. juni. Det er en slags premiere, og den dag, vi igen må hjemtage store laks.
Og så har jeg booket huset på Gjerrild Strand til den 6-7. september.

#3

Torkild Holm-Jensen

16. februar 2022 11:15

Jeg kan ikke deltage
CORONA

#4

HelgeTholstrup

16. februar 2022 23:34

Hej Thorkild
God bedring.

Svar "OBK mødet d. 10.02.22"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator