#1

OBK mødet 30.11.23

Skrevet af Jan Lind d. 1. december 2023 11:30

18 (19) mand havde besluttet sig for at stride sig igennem sneen; var ved at være nervøs, da vi BARE var 3 mand, 10 minutter i.
Lidt inde i mødet, kiggede Bjarne ind, sammen med en flaske skønne dråber.

Men vi er nu 26 mand til julefrokosten d. 12. i 12. kl. 12, og mange har meldt sig til lidt hjælp allerede fra kl 11; maden er bestilt, afventer bekræftelse.
Om muligt benytter vi vore egne snapseglas, til de klare sildedråber.

Næste møde er torsdag d. 7., hvor vi skal kigge på ansvarshavende for diverse klubjobs; Toppenberg har allerede meddelt, at han fortsætter med de jobs, han er tilknyttet.
Første møde i det nye år er 4. januar.
Buch manglede et par mand til yderligere grusudlægning ved Hald (beklager at jeg først fik skrevet referat nu, men vi havde lige en flytning, fra flade Amager til Thorsø, Virklund, der skulle overstås).
Efter diverse forsøg med TV’et, præsenterede Buch et indlæg fra Fiskepleje. Du kan selv abonnere på nyheder fra Fiskepleje, via denne hjemmeside https://www.fiskepleje.dk/nyhedsbrev

Det var alt for denne gang, flytningen gik fint, og jeg er spændt på at afprøve Thorsø, til foråret, når isen slipper sit tag (sammen med mit barnebarn).

Svar "OBK mødet 30.11.23"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator