#1

OBK mødet 10.08.23

Skrevet af Jan Lind d. 10. august 2023 14:11

18 mand samledes omkring morgenbordet.
Kaj havde medbragt nogle klare dråber pga. fødselsdag,
og skulle hilse fra Paul (det går fremad, men langsomt).
Jan havde også snart fødselsdag og medbragt lidt dråber, samt pålæg, bare for at være sikker, for jeg planlægger en tur til Jordbro i den kommende uge, og jeg kunne jo skvatte i, igen.

Fangstrapporter mm.
Peter B havde været på jagt efter havbars, men det blev ‘bare’ til lidt hornfisk.
Erik havde snuppet en havørred på 62 cm og 2,8 kg.
Arne og Dan havde i sidste uge været i Mandal, Norge (sammen med Flowen),
og det blev til ialt 15 laks / 44kg, fordelt på 4 mand; største var omkring de 8 kg.
Verner havde vovet sig ned omkring Simested å, men i disse dage skal man nok, specielt om aftenen, tænke sig lidt sig om, pga grund af al den ballade, vi har omkring Vievej, med demonstrationer ved det lokale stutteri.
Løb selv ind i en del mennesker lørdag, da jeg var på vej til Borup Hede.
Havtur fra Vorupør i september (Toppenberg), kan vist godt have endnu et par stykker med, check selv på Forum.
Skulle din vej falde forbi Klosterhaven (68, 5), ville det nok glæde Paul Hollesen.
Høkensås bliver aflyst i år.
Åture udsættes lidt, på grund af rigelig vand i vore åer, Viggo og undertegnede vil forsøge os med Jordbro Mølle å på mandag.

Verner har været på fiskeri i Put and Take (Nørreris), sammen med 27 andre håbefulde fiskere, ikke een fangede en fisk, det kan sgu ikke passe, hvad pokker fodrer de fiskene med, så der ikke bliver fanget bare een.
Men det er nu et fænomen, flere af os andre har oplevet ofte, på det sidste.
Bjarne havde været ved Glatved, 0-tur, men så mange havørreder tæt ved land.

Og så så vi en del billeder fra Mandal turen.

Svar "OBK mødet 10.08.23"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator