#1

Havfisketur fra Nr. Vorupør , mandag den 25. september 2023

Skrevet af Ole Peder Toppenberg d. 3. august 2023 13:58

Vi sejler ud kl ca 07 med skipper Thøge og hans ombyggede fiskekutter Mågen . Se nærmere om båd og skipper på hjemmesiden : www.maagen.com
Der er bindende tilmelding og betaling 850,- kr pr. person, via mobil pay til mig på mob. nr 60621634 inden og senest fredag den 11. august 2023.
Ved skippers aflysning, returneres det indbetalte beløb.
Vær opmærksom på , at der efterfølgende kan blive en mulig tur på havet. Dette er dog med en ny bindende tilmelding og betaling !
GENERELT
Hvis man selv efter en bindende tilmelding bliver forhindret i at deltage , kan man selv prøve at skaffe en anden deltager.
Havfisketure kræver alt efter vejrliget ( strøm og vind ) noget kraftigt grej og med pirke på ca 500 gram .
Kørsel aftales selv blandt blandt de tilmeldte ! Jeg vil dog gerne koordinere .
Tilmelding efter " først til mølle " max 12 deltager .
Håber at en frisk havtur har jeres interesse , kontakt mig gerne for nærmere info !
Knæk og Bræk
Peder
Peder Toppenberg , Provstestien 3, 8800 Viborg . Mob nr 60621634 , Mail : dahltoppen@gmail.com

#2

Jørgen Buch

3. august 2023 20:01

Min svoger og jeg vil gerne med

#3

Johnny

5. august 2023 13:39

jeg vil gerne med

#4

Ole Peder Toppenberg

5. august 2023 20:01

Til orientering er der nu 7 "havfiskere"der er har meldt sig ! Dejligt !
Der er stadig ledige pladser . På kutteren er der plads til max 12 lystfiskere , hvis vi fylde helt giver skipperen en rabat 50,- kr pr person .

#5

Jørgen Buch

5. august 2023 20:35

Kan man leje fiskegrej ombord, og hvad koster det ?
Vi og besætningen kan jo sagtens nå at instruere lidt, hvis der er begyndere med på turen.

#6

Ole Peder Toppenberg

6. august 2023 10:19

Hej Jørgen !
Jeg undersøger sagen snarest muligt dvs at Skipper Thøge er på havet i dag og jeg kan først få kontakt med ham i morgen mandag . God ide Jørgen med lidt fiske instruktion med videre til evt " ikke så erfarne havfiskere "

#7

Jens Drengsgaard

6. august 2023 19:16

Kan man få fileteret ombord eller når vi kommer i land?

#8

Jørgen Buch

6. august 2023 22:07

Hej Jens
Ja, vi får håndskåret filetter i et fiskehus i havnen. Det koster 12 kroner pr kg færdig filet, men er rigtig fint arbejde - langt bedre end fabrikken i Hanstholm.

#9

Jens Drengsgaard

6. august 2023 22:26

Jeg vil gerne med

#10

Ole Peder Toppenberg

7. august 2023 18:49

Talt med skipper Thøge !
Ombord på kutteren er der til udlejning ca 10 sæt egnet pilke grej ( pilkestang med hjul ) leje pris 150,- kr pr sæt .
Videre sælger sælger skipper egnet sæt endegrej ( pirk og forfang med to ophængere ) til 60, - kr pr sæt .
Til orientering er der er der nu 9 tilmeldte !
ellers :
Kontakt mig endelig hvis i har afklarende spørgsmål !

#11

Henrik J. Poulsen

8. august 2023 08:09

Hej Peder
Jeg vil gerne deltage i havfisketur d. 25/9.
Krydser fingre for godt vejr.

#12

Bjarne Heilskov

8. august 2023 13:20

Vil gerne deltage.
Bjarne

#13

Ole Peder Toppenberg

8. august 2023 22:01

Til orientering kan jeg oplyse , at denne havtur er åben for alle altså medlemmer og ikke medlemmer ! Beklager at jeg ikke fik skrevet det tidligere !
Håber at at få de sidste tilmeldinger , så jeg kan hyre hele kutteren med Skipper Thøge ,
Mangler der deltagere, kan skipper gerne supplere til max antal.

#14

Ole Peder Toppenberg

12. august 2023 13:43

Til orientering !
Så er der fuld besætning til Havturen den 25. Sep med det gode skib Mågen og skipper Thøge !
Hele skibet er nu hyret og vi Beder bare guderne om godt vejr !
På gensyn !
Peder

Svar "Havfisketur fra Nr. Vorupør , mandag den 25. september 2023"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator