#1

Booking af båd i Hald Sø

Skrevet af Flemming J d. 2. juli 2023 11:31

Hejsa - Jeg ved ikke om det kun er på min computer, men muligheden for booking af båden i Hald Sø er forsvundet. Er der nogen som ved hvad grunden til dette er?

#2

Jan Lind

2. juli 2023 15:28

Hej. Har forsøgt at bruge systemet, det vil sige oprette mig selv, for om muligt at se, hvordan systemet reagerer hos mig.

Jeg fik 2 booking.com indtastningsmuligheder.
Den øverste ‘hang’, men jeg fik dog en mail, at systemet var klar til brug.

Så forsøgte jeg mig med den nedenunder;
kunne ikke bruge samme e-mail-konto som ovenfor, tog en anden, som systemet accepterede, fik endnu en mail, at systemet var klar til brug.

Forsøgte at logge på, men fik at vide, at enten mail-konto eller kodeord var forkert (det var det altså ikke), men jeg kender faktisk ikke reglerne for, hvordan et kodeord skal være, i dette system; havde brugt et på 8 karakterer (tal og bogstaver).
Nå, men så lod jeg mig guide ud i kodeordsskift; man modtager en mail med et link til booking.com, hvor man kan skifte kodeord.
Det gjorde jeg så, men lige lidt hjalp det, når jeg ville logge på, så inden jeg ofrer endnu en af mine e-mail konti, vil jeg nu se, hvad I andre siger til denne sag.

Svar "Booking af båd i Hald Sø"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator