#1

Rendegraver har ødelagt bro ved Fiskbæk Å

Skrevet af Kristian d. 20. juni 2023 23:06

Var et smut ved Fiskbæk Å i aften og stødte på en rendegraver (mener den var gul), som var i gang med at grave sit markdræn dybere. Det kostede så lige vores lystfiskerbro over drænet… Nåede desværre ikke at konfrontere personen, da han var kørt igen, da jeg nærmede mig.
Det er broen i det store sving opstrøms Nybro.
Nogle der ved hvem der kører der, og skal man evt. kontakte vedkommende?

#2

Kristian

21. juni 2023 08:23

Lavede et opslag på Facebook, og er blevet kontaktet af manden der står bag det. Han var dog lidt uenig i, om det var ham der havde ødelagt den, men han lovede at lave broen alligevel. Broen var intakt i weekenden, og den braser ikke lige sammen på den måde, ved at vi går på den forklarede jeg.
Det bliver gjort inden mandag lovede han.

#3

Jørgen Buch

21. juni 2023 10:05

Godt gået Kristian !

#4

Kristian

5. juli 2023 18:42

Nå var forbi den anden dag, og kan se broen stadig er ødelagt.. Har forsøgt at kontakte manden(Lasse Blingedal) igen, men han svarer ikke længere, så tror desværre ikke vi skal forvente han laver den.

#5

Johnny Auchenberg

17. juli 2023 14:32

Broen er lavet! Jeg var egentlig selv taget der ned med et par lægter og noget værktøj for at reparerer den. I stedet kunne jeg konstaterer at nogen var kommet mig i forkøbet. Kan det mon være entreprenøren??

I øvrigt skærer de grøde dernede lige nu, så åen er nok ikke fiskbar før en gang i næste uge.

#6

Kristian

18. juli 2023 00:39

Nåh det var da glædeligt!
Ja det må det næsten have været så. Havde godt nok opgivet troen på, at han ville lave den, da han pludselig stoppede med at svare. Men godt nok :-)

Svar "Rendegraver har ødelagt bro ved Fiskbæk Å"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator