#1

Puttetur

Skrevet af Viggo Andersen d. 18. april 2023 10:44

Tur til Tusågård Put and take, Mandag d.24-4, kl. 09.00.
Tilsagn til Jan på torsdags mødet.

#2

Kaj Henriksen

21. april 2023 09:23

Paul og jeg er også med på puttetur. Vi er der ca 9.00
Kaj

#3

Jan Lind

22. april 2023 16:21

Status lige nu:
Vi er indtil videre Arne, Dan, Søren, Viggo, Gunnar, Torben , Jan, Kaj og Paul; altså 9 styks.

#4

Jan Lind

24. april 2023 16:30

Lige en lille rapport fra vores puttetur til Tusågård.
Desværre kunne man ikke helt ‘regne’ med DMI, for det småregnede det meste af tiden.
Der var en del hollændere, der allerede var ankommet; der blev ikke fanget mange fisk, mens vi var der, og næsten slet ingen OBK fisk (Torben tog et billede af Viggo, med dagens fangst, men det må han selv fortælle om på torsdag).
Men vi fik da afprøvet vores grill, som godt kan håndtere ca. 6-7 pølser af gangen.

På vejen hjem, slog jeg et slag omkring P&T dammene i Torp, da jeg nu alligevel var på de kanter. Der var ingen fiskere, udover en enkelt skarv; fisk så jeg ingen af, men det ser da ud til, at der udsættes 50 kg (1-3 kg) hver lørdag.
Vandet noget uklart, og diverse småskure rundt om fiskesøerne, har vist set bedre tider, for år tilbage.

Alle har nok set, at turen til Mariager fjord i morgen tirsdag, er udsat til den 2. maj pga for megen vind (på tværs).

Svar "Puttetur"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator