#1

OBK mødet 13.04.23

Skrevet af Jan Lind d. 13. april 2023 13:47

Ankom kl. 07.20, men der var skisme ingen strøm i køkkenet, så ingen kaffe/the til jer og ingen varme rundstykker.
Nå, men jeg fik fat i pedellen og fik at vide, hvor sikringerne befandt sig (sikringspanelet for hele huset, befinder sig på 1. sal, op af trappen i vores indgang), og ja, der var en hel gruppe, der var ‘faldet ud’, nok fordi vi har haft total-rengøring af hele huset, omkring påsketid;
i øvrigt rigtig flot rengøring.

Men i dag var vi så 21 mand, og vi blev enige om, at så lang tid vi kan være i nuværende lokale, så bliver vi der; 20 mand omkring langbordet, og så kan vi være yderligere 3 ved det lille bord.

Fangstrapporter:
4 mand har været ved Gudenåen (Bjerringbro, bystykket) uden det helt store held, men de så dog en krage (påstod de), der slog ned, og snuppede en fisk.
Verner havde været en tur ved Simested å, og snuppet en lille ‘grønlænder’ på 35 cm. Havde i anden anledning været i Buderupholm (de leverer bl.a. fisk til Medestedet P&T); men lederen der, var noget træt af en ræv, som daglig forsynede sig med en flot moderfisk, fra stedet, og når han lå på lur i den ene ende af virksomheden, ja så kom den selvfølgelig i den anden ende.
Gunnar rapporterede fra Mariager Fjord (Bramslev) om mange fisk, men små.

Check Forum en af de nærmeste dage vedr tur til lakseland ved Skjern og efterfølgende P&T tur til OX-river.
Jeg tror jeg vil foreslå Viggo, at de indkøbte pølser, øl/vand mm, og den nyligt indkøbte grill, indvies på denne tur, som jo strækker sig over en stor del af dagen (også 12-middag).

Ja og så lover de sommertemperaturer omkring 20 grader i næste uge, og husk også, at der snart er tid for sildene i Virksund (Erik holder os nok opdateret).

Svar "OBK mødet 13.04.23"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator