#1

OBK mødet 10.11.22

Skrevet af Jan Lind d. 10. november 2022 17:10

22 mand i dag.
Lavede et lille eksperiment med rundstykkerne i dag, idet de fik en lille tur i ovnen (150 grader i 5 minutter), inden de blev serveret; det var vist en success; i øvrigt solgte Rema dem i dag til 2 kr. stk.
Pralerunde/fangstrapport: 12 mand har lige været en tur til Mariager Fjord; ikke det store held med fangster hele formiddagen; jae Viggo rapporterede godt nok om en møj-bette en, som smuttede, da den skulle beundres, men om eftermiddagen lykkedes det da Buch, at overliste en enkelt ørred (se billede på Forum).
Der var vist almindelig tilfredshed med turen, med samlet frokost i Kongsdal, så lignende burde vi nok arrangere i fremtiden.
Julefrokost d. 12. december kl. 12.00:
Foreløbig er der tilmeldt 21; sidste tilmelding torsdag d. 1. december til OBK-mødet. Online tilmelding til mig er også ok.
Kaj vedr. færdsel ved vore åer: Det var da en mulighed, at bære en let redningsvest, hvis man er ræd for at skvatte i og drukne.
Ha en fortsat god uge og weekend, til vi ses igen på torsdag.
NB: På vej hjem, kom Jørgen Buch lige forbi, vedr. aktiviteten med fremstilling af spinnere. Jeg tror, vi skal bestemme en dato for, hvornår vi skal mødes første gang til denne aktivitet, så vi ikke bare ‘smutter’ efter kaffen.
Jeg nåede også at demonstrere 'gravning' af orm, lige udenfor vore lokaler.

Svar "OBK mødet 10.11.22"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator